יועץ משכנתאות פרטי

חתימה על הלוואת משכנתא היא אחד הצעדים הפיננסיים המשמעותיים ביותר. אלו שמשכילים לבחור נכון בתמהיל משכנתא שמתאים להם מצליחים לעמוד בתשלומי ההחזר מבלי לכרוע תחת העול. הם מצליחים גם לשלם את המשכנתא חודש אחר חודש מבלי לוותר על נסיעות לחו”ל וגם לשים קצת כסף בצד בחשבון חסכון.

איך מוצאים את מסלול המשכנתא הטוב ביותר?

בהעדר ידע מקצועי וניסיון ספציפי במשכנתאות ההמלצה היא על יועץ משכנתאות פרטי. היועץ מלווה את התהליך כולו מתחילתו ועד סופו. הידע והניסיון של היועץ הופכים לכלי שימושי במיקוח מול הבנק על תנאים טובים יותר, הבנה מלאה של כל הסעיפים הקטנים והגדולים בהסכם ותכנון נכון של גובה ההחזר החודשי ושאר התשלומים הכרוכים ברכישת דירה. עם יועץ משכנתא בתמונה יש לכם גורם מקצועי שאתם יכולים לסמוך עליו ולשאול אותו את כל השאלות. יועץ משכנתאות פרטי הוא איש מקצוע ששם את האינטרסים שלכם בראש סדר העדיפויות וממליץ בהתאם על המסלול הטוב ביותר בעבורכם. 

יועץ משכנתאות פרטי

המשכנתא הטובה ביותר בריבית הנמוכה ביותר

שוק המשכנתאות הוא שוק תחרותי ודינמי. אלו שיודעים לנצל לטובתם את התחרות בין הגופים הפיננסיים שמציעים הלוואות משכנתא מצליחים להשיג את התנאים הטובים ביותר. כאשר הסכום כה גבוה גם פערים של חצי אחוז לכאן או לכאן משמעותיים. אל תתפשרו על פחות מהמשכנתא הכי טובה ועל פחות מהריבית הנמוכה ביותר. תחתמו על הלוואת המשכנתא רק לאחר שיועץ משכנתאות פרטי מטעמכם אישר שאכן מדובר בהצעה הטובה ביותר שאפשר לקבל.

כיום כמעט כולם כבר נעזרים ביועצי משכנתאות פרטיים. הם לא מוותרים על ההזדמנות לחסוך כמה עשרות אלפי שקלים. ייעוץ משכנתאות פרטי הוא צעד של צרכנות נבונה. היועצים הפרטיים אינם תלויים בבנקים ואינם מחויבים לגוף פיננסי כלשהו. המחויבות היחידה שלהם היא לאתיקה המקצועית ולשביעות הרצון שלכם.

מה מקבלים במסגרת של ייעוץ משכנתאות פרטי?

השירותים הבסיסיים אותם תקבלו מיועץ המשכנתא הם ייעוץ לבחירת תמהיל משכנתא והתקשרות עם הבנקים לקבלת הריבית הנמוכה ביותר. בהתאם לצורך מטפל היועץ במקרים בהם הבנק מסרב לאשר את המשכנתא ומייעץ במצבים בהם נדרשת הלוואת גישור. פנייה אל יועץ משכנתאות פרטי כדאית גם במקרים בהם יש לכם כבר הלוואת משכנתא ואתם מעוניינים לבחון אפשרות של מחזור או הטבת תנאים במסלול הנוכחי.

את הייעוץ הטוב ביותר תקבלו מגורם מקצועי ומנוסה. על היועץ להכיר היטב את מסלולי המשכנתאות ואת אנשי המפתח בענף. אפשר וכדאי לפנות אל יועץ המשכנתא בכל שלב בדרך אל הלוואת המשכנתא שמתאימה לכם. הידע והניסיון של היועץ יבואו לידי ביטוי בחיסכון משמעותי של כמה עשרות אלפי שקלים.