הלוואה למשכנתא

משכנתא לכל מטרה

הלוואות משכנתא לכל מטרה הן צעד כלכלי נבון במקרים בהם נחוץ לכם סכום כסף משמעותי. אם יש בבעלותכם נכס נדל”ן (עם או בלי משכנתא) – אתם יכולים לקבל הלוואה במסלולי משכנתא בתנאים אטרקטיביים. תהליך קבלת ההלוואה דומה מאוד לזה של משכנתא רגילה אך פחות מוכר. בכדי לקבל את התנאים הטובים ביותר ולמצות את הזכויות שלכם אל תצאו לדרך ללא התייעצות וליווי צמוד של יועץ משכנתאות מומחה.

בין אם מדובר בהלוואת משכנתא ראשונה ובין אם מדובר בהלוואה שנייה, אל תמהרו להחליט או לקבל את ההצעה הראשונה שאתם מקבלים. כבעלי נכס רוב הבנקים יסכימו לאשר לכם את המשכנתא במהרה. תהיו אתם חכמים יותר ולא תיקחו הלוואה בבנק מסוים מבלי לבדוק מה מציעים המתחרים ואיך אפשר לשפר את התנאים בעזרת יועץ משכנתא.

מהי הלוואה למשכנתא לכל מטרה?

הלוואות משכנתא מיועדות לרכישת דירות אך כיום הבנקים מאפשרים קבלת הלוואה במתכונת של משכנתא גם לטובת שיפוץ דירה ומטרות נוספות. אלו הן הלוואות שדורשות מכם לשעבד את הנכס לבנק ומאפשרות כך לקבל הלוואה בגובה של כ-50% משווי הנכס. כאשר בוחנים את תנאי ההלוואות האלו מול תנאים של הלוואות רגילות מגלים שהלוואות המשכנתא ניתנות בריבית נמוכה יותר.

הלוואה למשכנתא

בעבור הבנק הסיכון בהלוואה מסוג זה נמוך (הנכס משמש ערבון) כך שהוא יכול להרשות לעצמו להציע ריבית נמוכה ותנאים טובים.

אם אתם חולמים על טיול מסביב לעולם, קנייה של רכב חדש, שיפוץ של הדירה או מבקשים לסייע לילדיכם ברכישת דירה משלהם – צרו קשר להתייעצות ונבדוק יחד אופציה של הלוואה למשכנתא לכל מטרה להגשמת החלומות שלכם בריבית אטרקטיבית.

הדרישה להציג הון עצמי בשווי של 25% מערך הנכס מהווה מכשול משמעותי בעבור רבים. בהעדר סיוע כספי מההורים זוגות ויחידים מתקשים לצבור את ההון הדרוש ומוצאים עצמם מתרחקים יותר ויותר מהגשמת החלום על דירה משלהם. אם גם אתם נמצאים במצב בו העדר הון עצמי הוא הגורם שמונע מכם רכישת דירה – כדאי שתדעו שיש פתרון.

האפשרות לקבל הלוואה למשכנתא פוטרת אתכם מהחובה לצבור בעצמכם את ההון ההתחלתי הדרוש לרכישת הדירה. הלוואה להון עצמי למשכנתא תאפשר לכם לרכוש דירה ראשונה או דירה נוספת להשקעה עוד השנה.

איך מקבלים הלוואה למשכנתא?

הלוואות למשכנתא תוכלו לקבל בכל הבנקים וגם אל מול גופים פיננסיים חוץ בנקאיים. אך רגע לפני שאתם ממהרים לקבל את ההצעה הראשונה שמוצגת בפניכם, חשוב לזכור לתכנן נכון את התשלומים ולוודא שתצליחו לעמוד בתשלום ההחזר החודשי של ההלוואה הזו, תשלום ההחזר החודשי של המשכנתא ומימון הוצאות מחייה שוטפות. נדגיש שמדובר בהלוואה בסכום גבוה כך שהיא עתידה ללוות אתכם למשך 4 שנים לפחות.

הלוואה להון עצמי למשכנתא ושאר הלוואות גדולות (סכומים של יותר ממאה אלף שקלים) כדאי לתכנן מראש יחד עם יועץ פיננסי פרטי. היועץ ירכיב יחד עמכם תכנית פיננסית על מנת לוודא שתהיה לכם היכולת לשלם את ההלוואה במלואה ללא קושי וללא עיכובים. הניסיון של היועץ יאפשר לו לחזות מראש תנודות במצבכם הכלכלי והשפעות כלכליות של הרחבת המשפחה או קידום מקצועי במקום העבודה. עם יועץ פיננסי שמתמחה במשכנתאות תוכלו להיות בטוחים בבחירה שלכם וביכולת שלכם לשלם גם את ההלוואה הזו וגם את המשכנתא.

הלוואה להון עצמי למשכנתא

בכדי לקבל הלוואה למשכנתא עליכם לקבוע תחילה מהו הסכום הדרוש לכם ובאיזה סכום של החזר חודשי אתם מעוניינים. במידה ויש לכם קופת חיסכון לטווח ארוך בה צברתם סכום משמעותי, כדאי לבחון אפשרות לקבלת הלוואה בריבית נמוכה כאשר הכסף בקופת החיסכון משמש ערבון. אופציה נוספת לקבלת הלוואה של סכום גבוה בריבית נמוכה היא נטילת משכנתא שנייה על נכס נדל”ן שכבר נמצא בבעלותכם או בבעלות של בן משפחה קרוב.

אלו שאין ברשותם נכס נדל”ן או קופת חיסכון שיוכלו לשמש ערבון ימצאו מסלול הלוואה אטרקטיבי תוך פנייה לכמה גופים פיננסיים לטובת השוואה. הם מתבקשים לפנות אל כמה בנקים וגופים פיננסיים, לבחון את התנאים בהם ניתנות הלוואות, לבצע השוואה חכמה ולבחור כך באופציה הטובה ביותר. פנייה אל יועץ משכנתא תחסוך להם זמן, כסף והתעסקות עם בירוקרטיה. היועץ יבחן את הנתונים הפיננסיים וימליץ בהתאם על האופן בו יוכלו לקבל הלוואה בתנאים הטובים ביותר.

יועצי משכנתאות יודעים להתמקח עם נציגי הבנק ומשיגים כך הלוואות בריבית נמוכה במיוחד. בעבורכם מדובר בחיסכון של כמה עשרות אלפי שקלים ובהזדמנות לשפר את התנאים. אל תפספסו את ההזדמנות להלוואה בתנאים מועדפים. בתהליך של קבלת הלוואה להון עצמי למשכנתא או לכל צורך אחר, חבל לשלם יותר בעבור הלוואות יקרות כאשר יש לכם נכס שתוכלו להשתמש בו נכון.