משכנתא לשיפוץ דירה

משכנתא לשיפוץ הדירה – שיפוץ מקיף בתנאים טובים

שוקלים לעבור דירה עקב תשתיות תקולות ועיצוב מיושן בבית הנוכחי? רגע לפני שאתם נקלעים למעבר דירה ארוך, מסורבל ויקר – כדאי לדעת שישנה אפשרות נוספת. עם משכנתא לשיפוץ דירה תצליחו להפוך את הדירה הנוכחית לדירת החלומות שלכם מבלי לעזוב את סביבת המגורים המוכרת והאהובה.

אם חשבתם עד היום שהלוואת משכנתא ניתנות רק לטובת רכישת נכסי נדל”ן – הגיע הזמן שתדעו שאפשר וכדאי לקחת הלוואות לכל מטרה בתנאים של משכנתא. מסלול של הלוואת משכנתא לשיפוץ דירה הוא כלי שימושי להשגת המימון הדרוש לשיפוץ מקיף בתנאים אטרקטיביים.

אם חשוב לכם לחסוך כסף ולא להתפשר על פחות מתמהיל המשכנתא המתאים לכם ביותר – אתם זקוקים ליועץ משכנתא מקצועי. כאשר יש לצדכם יועץ פיננסי עם התמחות במשכנתאות ההתנהלות הכספית הופכת הרבה יותר חכמה, יעילה ונכונה.

משכנתא לשיפוץ דירה

איך מקבלים הלוואת משכנתא לשיפוץ דירה?

כבעלי נכס יש לכם את האפשרות למשכן את הנכס ולקבל כך הלוואת משכנתא בגובה של 50% מהערך של הנכס. אם יש לכם עדיין הלוואת משכנתא פעילה על הנכס תוכלו לקבל סכום של 50% מערך הנכס פחות הסכום שנותר לפירעון חוב המשכנתא.

מבולבלים? לא בטוחים מה כדאי לעשות? זה נראה לכם מסובך? צרו קשר להתייעצות עם יועץ משכנתא בעל ניסיון והתמחות בתחום המשכנתאות. אם יש לכם כבר הלוואת משכנתא נסו לנצל את ההזדמנות ולבחון אופציה של מחזור משכנתא ולחסוך כך כמה עשרות אלפי שקלים.

לאחר שתקבלו אישור להלוואה תוכלו להרשות לעצמכם לשכור את מיטב אנשי המקצוע ולעצב את בית החלומות שלכם. ההחזר החודשי לא יכביד עליכם כי תכננתם אותו יחד עם יועץ משכנתאות מקצועי כחלק מתכנית פיננסית אישית שלמה. עם ייעוץ משכנתאות נכון תצליחו להפיק יותר מהכסף שלכם ולהעלות את רמת החיים. וחשוב לזכור ששיפוץ כללי של הנכס מעלה גם את ערכו.